אספקה והובלת המוצר
• החברה תדאג לאספקת המוצר ללקוח לכתובת שהוקלדה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר מכירות, תוך 6-19 ימי עסקים.
• החברה לא תהיה אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה ולא תהיה אחראית גם החזקה/ תשלום על יד המכס או עיכוב שנגרמה על ידי המכס. *ראה ערך תקופת נגיף קורונה- עיכובים עשויים לקחת 5-8 ימי עסקים נוספים* (משוער) . החברה גם לא תהיה אחראית מסיבות העומס בתקופת החגי מכירות.
• משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה ע”י הלקוח בעת הרכישה, ואין באפשרות הלקוח לאסוף את המוצר מהחברה. מחיר המוצר כולל את עלות המשלוח.
שירות לקוחות:
• לכל שאלה או בירור לגבי המוצר, ניתן לפנות אל נציגי השירות של החברה במייל s[email protected] / הודעת דיירקט בעמוד האינסטגרם / וואטסאפ
(05489555596)
*הנעליים והמוצרים באתר ביבוא מקביל. (לא רשמיות)